Weer thuis

20 juni 2017 - Assen, Nederland

Na een lange maar voorspoedige reis en een onvergetelijke vakantie zijn we weer heelhuids thuis. We vonden het leuk om onze verhalen met jullie te delen en te lezen dat jullie een beetje met ons mee hebben genoten! Dank voor alle leuke reactie!! Groetjes, Joop en Anneke

1. Elly Walravens:
    20 juni 2017
    Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen!
    Nu uitrusten van de hele mooie vakantie. Wat hebben jullie veel en veel mooie dingen gezien zeg!
    Lieve groetjes.
  2. Roezz:
    20 juni 2017
    Gelukkig weer heelhuids aangekomen...na onze vakantie gaan we een borrel drinken. Nu eerst bijkomen...groetjes van Dick en Roelie
  3. Roezz:
    Gelukkig weer heelhuids in Assen aangekomen. Volgens mij hebben jullie het prachtig gehad. Heerlijk hè, al die was maar het is zo droog nu :-) Na onze vakantie gaan we een borrel drinken. Groetjes van Dick en Roelie
  4. Tineke Bisschop:
    20 juni 2017
    Welkom thuis in "tropisch" Nederland. Kom binnenkort even langs om foto's te kijken van dat prachtige land.
  5. Ria huberts:
    Fijn dat jullie weer thuis zijn,na een heerlijke vakantie en wij daar een stukje van mee gekregen hebben met prachtige foto's,in July maar een keer afspreken samen met Geert en Wlly voor een feestje,je hoeft je niet te vervelen zag ik,wij komen donderdagnacht weer thuis,Groetjes Jan en Ria
  6. Roeliedikkens.:
    20 juni 2017
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
  7. Emmy Bakker:
    Welkom thuis, we horen de verhalen nog wel denk ik !!
    Nu even weer acclimatiseren en de was weg werken... haha...
  8. E. Veldhuis:
    20 juni 2017
    Oost-West, thuis best!! Tot weerziens.
  9. Wim ten Cate:
    wat op die foto staat hang je toch niet buiten hoop ik.