Het is voorbij.

10 augustus 2014 - Assen, Nederland

Gisteravond om 23.30 uur vertrokken vanaf het vliegveld in Kaapstad.

Joop heeft vannacht redelijk geslapen, Anneke bijna helemaal niet. Gelukkig verliep de vlucht voorspoedig en zijn we om 10.45 uur weer heelhuids geland op Schiphol. Na afscheid genomen te hebben van de met ons meegereisde groepsgenoten (een aantal  bleef nog 1of 2 dagen langer of reisde via een andere route terug) konden we met de trein van 12.00 uur richting Assen. Helaas moesten we, in verband met werkzaamheden aan het spoor, na Hoogeveen verder met de bus. Ondanks dit oponthoud waren we om 14.45 uur weer thuis!

De koffers zijn uitgepakt, de wasmachine draait en ook wij zijn wel aan een wasbeurt toe.

We kijken terug op een fantastische reis en dankzij het grootste gedeelte van onze reisgenoten is onze scepsis ten opzichte van groepsreizen weggenomen.

Iedereen nogmaals heel erg bedankt en we zien uit naar de reünie!

1. Esther:
    10 augustus 2014
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Wij gaan ook vanavond inpakken.....
  2. Marcha:
    10 augustus 2014
    Joop en Anneke, welkom thuis. We hebben van jullie verhalen genoten. Hier kunnen jullie nog erg lang van nagenieten.

groetjes,

Ruud en Marcha
  3. Daniel:
    Schoone onderbroeken weer!
  4. Kitty:
    10 augustus 2014
    Hoi Joop en Anneke, wat fijn dat jullie zo ontzettend hebben genoten van deze reis en door dit blog wij ook een beetje de reis mochten mee beleven.
    Jullie hebben ons iedere dag een mooi reisverslag gegeven Na een moeilijke zomer in 2013 is zomer 2014 fantastisch geworden.
    Fijn dat jullie gezond en heelhuids weer thuis zijn.
    Groetjes Dick en Kitty
  5. M.Schimmel-ten Cate:
    10 augustus 2014
    Welkom terug, tot zaterdag.
  6. Lindy:
    10 augustus 2014
    Welkom thuis!! Welterusten alvast ;-)
  7. Kirsten en Ivo:
    10 augustus 2014
    Het was een geweldige reis! Bedankt voor alles en natuurlijk alle gezelligheid! Tot snel! Liefs
  8. ELZE Veldhuis:
    10 augustus 2014
    Welkom thuis en lekker nagenieten. Dank voor de leuke verslagen.
    We hebben ze allemaal gelezen.
    Morgen is er weer een gewoon dagritme.
  9. Desiree en Roy:
    13 augustus 2014
    Het was een super mooie, gezellige en onvergetelijke reis! Bedankt voor alle mooie momenten daar en tot snel! Liefs,