Minnewanka Lake

17 juni 2017 - Canmore, Canada

Vandaag de laatste natuurdag hier in Canada. We zijn naar Minnewanka Lake gereden en hebben daar een mooie wandeling gemaakt langs de Stewart Canyon. Een wilde orchidee was vandaag het enige wild wat we vandaag te zien kregen. Aan de herten, chipmunks en eekhoorns zijn we inmiddels al gewend. Best wel luxe natuurlijk. Na de wandeling toch nog even naar Banff gereden om daar een beetje rond te kijken. In verband met de drukte daar was het een kort bezoekje. Daarna nog naar het centrum van Canmore geweest om een beetje te shoppen. Gezellig stadje! Morgen, onze laatste volle dag hier alweer, gaan we een bezoek brengen aan Calgary.

1. Leonie Ten Cate:
    18 juni 2017
    Goh jongens wat een prachtige foto's toch, die met de dieren erin ook werkelijk mooi te zien :) en de natuur, gaaf hoor. Geniet nog maar flink van jullie laatste volle dag alweer!!
  2. Wijte:
    19 juni 2017
    Heel mooi en indrukwekkend, zou er bijna blijven.
    Morgen Calgary. Ben benieuwd naar jullie nieuwe records, 500/1500/5 en 10 km.