Welkom op ons reisblog!

8 juli 2014

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    8 juli 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. M.Schimmel-ten Cate:
    12 juli 2014
    Ha, leuk om jullie te volgen. Kunnen we een beetje meegenieten. Een hele fijne reis gewenst.
  3. Kitty:
    13 juli 2014
    Wat leuk om jullie binnenkort te volgen, ook v.a.Vlieland, super.
  4. Dick en Kitty:
    13 juli 2014
    Via de elktronische snelweg jullie belevenissen volgen. Prachtig.
    Een goeie vlucht en volop gaan genieten! Ze schijnen daar ook lekkere wijn te hebben.
  5. Willy Dalhuisen:
    heee Anneke en Joop,

het schiet al lekker op zeg......geniet van jullie
    fantastische vakantieavontuur,
    Have a good time!
    Ik ga jullie volgen!
  6. Tineke Bisschop:
    Ha die Joop en Anneke,

Een hele goeie reis toegewenst, ben heel benieuwd naar jullie belevenissen en ga het zeker volgen.
  7. Wijte:
    14 juli 2014
    Hele leuke vakantie gewenst, en denk er om leeuwen lopen harden dan jullie.
  8. Wim ten Cate:
    14 juli 2014
    denk er om all animals are DANGEROUS,
  9. Geert:
    15 juli 2014
    Let ook goed op de neushoorns en nijlpaarden. Zijn veel gevaarlijker dan leeuwen. De leeuwen gaan vanzelf weg als niets meer te eten krijgen. Deze dieren lopen gewoon door en drukken alles plat. Komen de leeuwen ook weer terug. Gevolg lege vliegtuigstoelen op weg naar Nederland. Veel plezier en genoegen. Groeten Geert.
  10. Ria huberts:
    17 juli 2014
    Hallo Joop en Anneke,natuurlijk ga ik jullie reis volgen,reis ik toch een beetje mee,ik wens jullie een geweldige vakantie,en vooral genieten en pas op voor de Big Five,een hele goede reis, Groetjes Jan en Ria.
  11. Emmy Bakker:
    17 juli 2014
    Hey lieverds ik wens jullie een fantastische reis en geniet er van ! Maar pas op hoor... Afrika is erg verslavend :)