Cape St. Francis

1 augustus 2014 - Cape St Francis, Zuid-Afrika

Vanmorgen om kwart voor 8 vertrokken uit East London. De eerste stop voor koffie en benenrek in Port Alfred. Daarna doorgereden naar Port Elizabeth voor de lunch. Dit is een grote havenstad waar we niet erg van onder de indruk waren. We zijn ook wel heel erg verwend de afgelopen bijna twee weken natuurlijk!

Om kwart over 4 kwamen we aan bij onze eindbestemming voor vandaag: het Cape st. Francis resort in, hoe kan het anders, Cape st. Francis aan de zuidkust van Zuid-Afrika.

Vandaag hadden we voor het eerst deze vakantie te maken met bewolking en af en toe een spatje regen. Ook de temperatuur blijft vandaag achter bij wat we tot nu toe gewend waren. Het werd niet warmer dan een graad of 18.

Ons onderkomen voor de komende nacht ziet er weer prima uit. Vandaag geen spectaculaire foto's helaas.

1. Leonie Ten Cate:
    1 augustus 2014
    Nou dat ziet er anders heerlijk uit! :) geniet ze! En ach dan maar even een dikke trui aan in Afrika.. ;)
  2. Kees:
    1 augustus 2014
    Het wordt inderdaad steeds meer afzien.....
    Ik wens jullie een fantastische voortzetting van deze prachtige reis en vast een voorspoedige terugvlucht. Wij gaan dit weekend naar ons eigen boetnlaand. Daar heb ik alleen mijn eigen wifi, dus....
    PS We hebben er weer een geweldige kleinzoon bij. Jozina is woensdag bevallen van een jongen, genaamd Timo Matthijs. Moeder, kind, vader en de rest van het gezin maken het goed.
    Opa en oma ook.
  3. Gerda:
    2 augustus 2014
    een hele fijn reis verder.wij zitten heerlijk onder de overkapping, mooi uitzicht, maar niet te vergelijken met jullie.Geniet verder van jullie prachtige reis.
    Liefs, Douwe en Gerda