Rustdag in East London

31 juli 2014 - East London, Zuid-Afrika

Vanmorgen uitgeslapen tot wel half 8! En toen pas bij daglicht gezien op wat voor prachtige locatie we gisteravond zijn aangekomen. Voor ons voelt deze luxe na wat we eerder deze reis hebben gezien wel een beetje dubbel. Na het ontbijt samen met Marja en Esther een taxi genomen naar het Hemmingway-shoppingcenter voor een paar boodschapjes. Dit bleek een enorm groot winkelcentrum te zijn met hele luxe winkels. Weer een enorm contrast met beelden van eerder deze week. We zijn duidelijk in een ander Zuid- Afrika terecht gekomen.

Nadat we terugkwamen bij het resort zijn we nog even naar het strand gelopen om met onze eigen voeten het water van de Indische oceaan te voelen.

Straks weer lekker eten en horen hoe vroeg we morgen weer op moeten staan om naar Cape St. Francis te gaan.

1. ELZE Veldhuis:
    31 juli 2014
    Wel erg pikant om zo met z'n tweetjes in de Indische Oceaan nog wel
    te staan. Ha, ha.....
    Ga lekker freewheelen op deze "rustdag".
  2. Yolanda:
    31 juli 2014
    Zowaar een dagje vakantie! En meteen maar ruig uitgeslapen ;-) Het ziet er wel echt prachtig uit hoor! Hoop dat jullie er lekker van genieten!
  3. Dick en Kitty:
    1 augustus 2014
    We kunnen ons indenken dat je heen en weer wordt geslingerd tussen de rijkdom en de arme kant van Afrika. Maar tegelijk is het wel (helaas) de huidige werkelijkheid. Maar lekker blijven genieten van al het mooie wat Afrika te bieden heeft.

Geweldig dat je via dit reisblog iedereen kan laten meegenieten. Bedankt voor jullie verhalen en foto's tot nu toe!

Gr.Dick en Kitty
  4. Lidy:
    1 augustus 2014
    Lekker, zo'n rustdagje! Waren jullie vast aan toe.. wat een prachtige foto's tot nu toe, en behoorlijke contrasten inderdaad..