The big 5 (4)!

23 juli 2014 - Hoedspruit Nature Reserve, Zuid-Afrika

Hierbij het beloofde verslag van onze safari in het Krugerpark.

Al heel vroeg in de morgen, om precies te zijn om 6.30 uur vertrokken wij in onze 4WD open jeeps naar het Krugerpark. Dit was een rit van ongeveer een uur. In het begin reden we over asfaltwegen, maar al gauw veranderende dit in hobbelige zandwegen.

We hebben ontzettend veel wilde dieren gezien in een schitterende omgeving. Impala's, olifanten, zebra's, giraffes, buffels, aapjes, vogels, wildebeesten, koedoes, wrattenzwijnen, nijlpaarden, krokodillen en 1 slapende leeuw. Kortom: een enorme belevenis die we niet gauw zullen vergeten.

's-Avonds werden we verrast met een echte braai die helemaal Zuid-Afrikaans was. Erg leuk en lekker. Eten doen we de laatste paar dagen steeds met de hele groep. Dit zijn (bijna) allemaal leuke mensen gelukkig.

We hebben helaas met de I-pad niet van alle dieren foto's kunnen maken, maar we gaan wel een paar leuke op dit blog plaatsen. De rest van de foto's kunnen later bij ons thuis bekeken worden.

1. Kees:
    24 juli 2014
    Jullie beginnen al aardig in te burgeren!
    Wat voor beest is een koedoe? En is een braai een soort barbeque? Dat in the jungle the mighty lion sleeps tonight had ik je trouwens wel kunnen voorspellen, maar wees toch maar voorzichtig...
    Ook de groeten van Froukje.

PS Ik had jullie voor helden aangezien (overnachten in een boomhut o.i.d.) totdat ik jullie resort zag. Wat schitterend!