Op weg naar de jungle

22 juli 2014 - Hoedspruit Nature Reserve, Zuid-Afrika

Vandaag een lange reisdag, ruim 500 km!

vanmorgen om 8 uur vertrokken en vanmiddag om ca. 17.00 uur aangekomen in Kubu safari logde nabij Hoedspruit.

Inmiddels is het pikdonker, en we worden omringd door geluiden uit de bush. Dat wil zeggen : krekels en meer nog niet op dit moment.

Een idyllisch plekje, foto's volgen morgen. Tenminste als we heelhuids terugkomen van de 4 WD safari in het Krugerpark die we morgen om 6.00 uur gaan beginnen.

Spannend!!!

1. Ria huberts:
    22 juli 2014
    Hallo Anneke en Joop,wat een reis hebben jullie achter de rug,wat zou ik graag bij jullie om het hoekje willen kijken,lijkt me helemaal geweldig,heel veel plezier in het krugerpark,ben erg benieuwd naar de foto's.Groetjes Jan en Ria.
  2. Kitty:
    Hallo Joop en Anneke
    Wat een avontuur zijn jullie aangegaan, hoop dat het tot nu toe naar jullie zin is en jullie enorm genieten, het is vast heel erg indrukwekkend wat jullie daar zien en mee maken, we zijn erg benieuwd naar de foto`s hoor. Groetjes van ons,
    Dick en Kitty
  3. Elly Walravens:
    22 juli 2014
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Ook wij zijn benieuwd wat jullie allemaal gaan zien morgen.
    Veel foto's laten zien hoor!
    Groetjes, Elly
  4. M.Schimmel-ten Cate:
    22 juli 2014
    Zijn jullie voorzichtig? Veel plezier, morgen.
    Marijke en Geert.
  5. Willy Dalhuisen:
    Hee Anneke en Joop,

In de bush zijn de wilde dieren.......
    Geweldig, wat een avontuur morgen,
    wij zijn ontzeeeettttttend jaloerssss!

Geert en Willy
  6. Tineke Bisschop:
    22 juli 2014
    Niet Tarzan en Jane gaan uithangen he. Ben benieuwd naar de foto's. Wees voorzichtig en kiek uut.
  7. Daniel:
    22 juli 2014
    Let op de killer iguanas!
  8. Hans en karin:
    23 juli 2014
    ben heel benieuwd hoe jullie het vinden vandaag.
  9. Emmy Bakker:
    23 juli 2014
    Safari.... super !! Hopelijk zitten er niet van die 'piranha' muggen als toen bij ons in Rwanda...
    Geniet er van, en zo'n leeuw.... ach die legt Joop zo ff op z'n rug toch ?? :)
  10. Yolanda:
    23 juli 2014
    Wauw! Klinkt goed hoor! Ben reuzebenieuwd naar de foto's! Geniet ervan!!