Lange reis

19 juli 2014 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Na een vliegreis van 10 uur en 15 minuten (pfffffffffff!) zijn we om 21.15 uur veilig geland op het vliegveld van Johannesburg.

Er stonden een heleboel mensen van allerlei reisorganisaties om toeristen af te halen, maar helaas stonden onze namen op geen enkel bordje!

Uiteindelijk wist een portier van het vliegveld ons te vertellen dat we door allerlei donkere steegjes naar de andere kant van het luchthavengebouw moesten omdat daar het shuttlebusje van ons hotel zou komen.

Helaas is de bar dicht, dus een lekker drankje zit er niet meer in!

Morgen beter dan maar.

Zo eerst maar eens een paar uurtjes lekker slapen.

Welterusten allemaal!

1. Kitty:
    Goedemorgen samen,
    Dat was een lange zit maar fijn dat alles goed is gegaan. Jammer dat jullie niet opgehaald zijn en het zelf uitmoesten zoeken na zo veel uren vliegen.
    Hoop dat jullie een goede nachtrust hebben gehad met een heerlijk ontbijt en dan kan het genieten beginnen.
    Groeten van Dick en Kitty
  2. Ria huberts:
    20 juli 2014
    Goedemorgen Anneke en Joop,wat een reis,en als er dan niemand staat om jullie op te halen is dat niet prettig,maar gelukkig is het goed gekomen,ik hoop dat de bedden goed zijn en jullie goed hebben geslapen,dan kan de vakantie beginnen, natuurlijk wel na een goed ontbijt,veel plezier.Groeten Jan en Ria.
  3. Kees:
    20 juli 2014
    Had je de tickets van vorig jaar soms bij je??
  4. Daniel:
    20 juli 2014
    Ik hoop dat jullie veel schone onderbroeken hebben voor de uitdagende dagen voor jullie.