Safari Hluhluwe-park

27 juli 2014 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

Na weer een vroeg ontbijt (kwart voor 7) vertrokken voor een 4WD-safari in het Hluhluwepark. Helaas was er 1 jeep kapot en moest onze groep 'even' wachten op een andere. Het bleek niet onze dag te worden want toen we 150 meter het park in waren gereden hield ook deze er mee op. En hij wilde ook niet meer starten, zelfs niet na het duwen door Joep en Joop. Dus maar weer 'even' wachten op de volgende jeep. Ook die kwam na een half uurtje....

Gelukkig bleek al het wachten zeer de moeite waard. Opnieuw veel olifanten gezien van heel dicht bij, maar ook neushoorns, giraffen etc...etc.... We raken er zo langzamerhand aan gewend.

's-Middags hebben we een boottocht op het St.Luciameer gemaakt (uitvloeisel van de Indische oceaan). Weer een bijzondere belevenis om nijlpaarden en krokodillen vanaf enkele meters te zien. Helaas met de I-pad geen foto's kunnen maken van de nijlpaarden, gelukkig wel van de krodillen.

1. Ria huberts:
    28 juli 2014
    Dan was het wachten dus niet voor niets,dat scheelt dan wel weer,heel bijzonder denk ik om het allemaal in het echt te zien.Groetjes Jan en Ria!!
  2. Gerda:
    28 juli 2014
    Het ziet er allemaal prachtig uit inclusief het weer. Wen er maar niet teveel aan, anders moet je hier weer zo ontwennen. Want hier heb je ze niet in het wild. Geniet er van, groetjes
    Harry en Gerda
  3. Gerda:
    28 juli 2014
    Wat is het toch genieten, als wij jullie verhaal horen.Jullie komen toch wel weer terug he?Veel plezier nog.
    Douwe en Gerda
  4. Dick en Kitty:
    29 juli 2014
    Tussen de vakantieperikelen op Vlieland door, genieten we van jullie verhalen en foto's. Wat ziet het er daar fantastisch uit en wat een indrukken doen jullie op. Lekker verder genieten daar en tot het volgende bericht.
  5. Hans en karin:
    29 juli 2014
    Wat een megareis!!!! En dat gaat nog wel even door.......
    Dus ff onze laatste reactie voor dit moment,omdat we vannacht vertrekken. Heeeeeel veel genot met alles!!!!!!!
    veel groetjes, Hans, Karin enBas
  6. Gerda:
    29juli 2014
    Nog een mail uit Havelte, fijn dat jullie zo genieten, wij horen de verhalen wel, wanneer jullie weer thuis zijn.Blijf genieten hoor.
    Lieve groet, Douwe en Gerda
  7. Lindy:
    29 juli 2014
    Wauw. Wat geweldig zeg. Ben ook heel benieuwd naar alle foto's. Jullie zullen het straks druk krijgen met bezoekjes ;-)