Tussendoortje

27 juli 2014 - Saint Lucia Meer, Zuid-Afrika

We zitten nu even te lunchen bij een wegrestaurantje met Wi-fi en dus even kort berichtje. Alles gaat goed met ons en we gaan straks met een boot het St. Lucia-meer op.

Morgen hopen we weer een overnachting te hebben met internet en dan volgt dus weer meer informatie.

1. Leonie Ten Cate:
    27 juli 2014
    Wat is internet ook een luxe, fijn dat jullie af en toe WiFi tegenkomen :) eetze en geniet!
  2. Ria huberts:
    27 juli 2014
    Wat zijn wij hier dan verwend met die luxe,maar hier laat het ons ook weleens in de steek,ik hoop dat het eten smaakt en nog heel veel plezier.Groetjes van ons.!!!!
  3. Kees:
    27 juli 2014
    Fijn weer wat van jullie te vernemen.

PS Wat een vreemde reactie van ene Henk. Je viert toch niet op juist dit moment en al helemaal niet op deze manier je frustratie bot??
    Laat je plezier er in ieder geval niet door vergallen.
  4. ELZE Veldhuis:
    27 juli 2014
    We dachten even dat jullie in het Krugerpark tussen de big 5 waren gebleven . Je weet maar nooit waar deze rakkers trek in hebben. !
    En .......wat zijn we eigenlijk verwend met wifi en/of internet.
    Goede reis verder .
  5. Daniel:
    27 juli 2014
    Vergeet 5 - het is 'de big 6'- buffels, leeuwen, giraffe, neushoorn, olifant, en de gevaarlijkste - de grote 'Joop' (vooral voor zijn bier)!
  6. Kitty:
    28 juli 2014
    Ja... WIFI, ook bij ons, lees op Vlieland was de WIFI verbinding er niet of slecht maar we zijn nu bij gelezen en kunnen weer berichten versturen.
    Wat een leuke verhalen van wat jullie zien en mee maken, fantastisch.
    Groet van ons Dick en Kitty
  7. Hans en karin:
    28 juli 2014
    Joop; hebben ze er eigenlijk wel bier of alleen karnemelk?
    kijk uit naar de foto's van jullie meertocht!!!!
    veel groetjes en klikken maar met die camera.
    Hans en Karin
  8. Tineke Bisschop:
    28 juli 2014
    Ik dacht al dat jullie waren verdwaald, nooit bij nagedacht dat internet natuurlijk niet vanzelfsprekend is, zeker wel overweldigend deze reis. Ben benieuwd naar de volgende foto's. Veel liefs, Tineke en Ayana