Cache Creek- Clearwater

10 juni 2017 - Clearwater, Canada

Vandaag een mooie maar niet echt spectaculaire tocht van Cache Creek naar Clearwater, een klein stadje aan de rand van het Wels Gray Provincial Park. Dit park is één van British Colombia's mooiste parken en is bekend door de vele watervallen. Helaas werkte het weer niet echt mee, het was behoorlijk regenachtig en koud. Onderweg kwam het kwik een hele tijd niet boven de 4 graden. Brrrrr! Aangekomen op de eindbestemming van vandaag klaarde het gelukkig een beetje op en werd het geleidelijk ook wat warmer. Daardoor besloten wij om tegen het einde van de middag nog een wandeling te maken naar de Spathals Falls. We hebben genoten en kijken er nu al naar uit om morgen de rest van dit park te gaan ontdekken.

1. Desiree en Roy:
    11 juni 2017
    Wauw! Wat hebben jullie al veel gedaan en ontzettend mooie plekjes gezien! Geniet er maar lekker van !! Mochten jullie nog meer pioenen zien, neem er dan een stel voor me mee . Haha! Liefs,
  2. Yolanda:
    11 juni 2017
    Wauw wauw wauw! Het ziet er echt heel mooi uit daar! Nu hopen op beter weer en dan een heeeele fijne dag vandaag!
  3. Roeliedikkens.:
    Groeten van Jan en mij.
  4. Gerda:
    11 juni 2017
    Ziet er allemaal wel heel erg mooi uit daar de natuur. Prachtig. Ondanks het weer toch maar heerlijk van genieten daar. Groetjes vanuit een broeierig Assen
  5. Roezz:
    Mooi mooi mooi.......enjoy
  6. Bianca Schneiders:
    11 juni 2017
    Mooie verhalen en vooral ook prachtige foto's.
    Gaat het goed met je voet Joop?