Clearwater- Jasper

12 juni 2017 - Jasper Nationaal Park, Canada

Vandaag weer een prachtige rit naar Jasper National Park. Onderweg kregen we al snel uitzicht op Mount Robson, met bijna 4000 meter hoogte de hoogste berg in de Rocky Mountains. Echt adembenemend hoog! We hebben voor 2 nachten een overnachtingsadres gevonden in het stadje Jasper bij particulieren. Helaas hebben we hier geen WiFi. We zitten nu in een restaurant, na een heerlijke maaltijd, even ons blog bij te werken. Vanmiddag hebben we al een schitterende wandeling gemaakt door de Maligne Canyon en we hopen morgen verder te gaan met het ontdekken van dit prachtige park. De uitzichten rondom zijn echt indrukwekkend!!

1. Leonie Ten Cate:
    13 juni 2017
    Wauwww wat een natuurschoon :D prachtig hoor! Genieten!! Gelukkig zit hrt weer ook weer mee zo te zien :)
  2. E. Veldhuis:
    Ik zag wel eens figuurlijk beren op de weg, maar dit......nee letterlijk niet.
    Mooi man die beelden.
  3. Lien van Til:
    15 juni 2017
    Hi Anneke en Joop.Wat een prachtige foto'sEn wat een mooie natuur En wat leuk dat jullie een echte beer hebben gezien.Het lijkt mij heel bijzonder.