Inhaalslag 13 juni, een dag in Jasper National Park

13 juni 2002 - Jasper National Park, Canada

Even een inhaalslag voor de dag van gisteren waarop we door de slechte WiFi geen gelegenheid hadden voor een uitgebreid verslag. We zijn de dag begonnen met een wandeling bij Maligne Lake. Wij konden ons niet helemaal vinden in alle enthousiaste aanbevelingen. Op de weg van Maligne Lake naar Medicine Lake hadden we het geluk om in het bos naast de weg een Zwarte moederbeer met haar jong te zien. Gelukkig lukte het ons ook nog om er een paar goede foto's van te maken. Daarna gingen we door naar Pyramid Lake en Patricia Lake. Als prachtige afsluiting van weer een actieve dag gingen we met de Jasper Skytram, een kabelbaan, naar een hoogte van ruim 2200 meter op Whistlers Mountain. Wat hebben we daar genoten van spectaculaire uitzichten over de wijde omgeving. Pas dan realiseer je je de enorme grootsheid van  de Rocky Mountains. Een onvergetelijke ervaring!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yolanda:
    15 juni 2017
    Oooeeeh klinkt heel goed! Ben benieuwd naar de foto's!
    Liefs!
  2. Elly Walravens:
    15 juni 2017
    Leuk om iedere dag de stukjes te lezen bij het ontbijt!
    Jullie zagen die beren toch vanuit de auto?
    Anders was het wel heeeel eng!
    Nog hele mooie dagen.
  3. Lien van Til:
    15 juni 2017
    Wat fijn Dat jullie zo genieten!
  4. Leonie Ten Cate:
    15 juni 2017
    Zooooo jeetje mina jongens! Dat ziet er idd echt adembenemend uit :D grandioos!! Mooi hoor :) jullie zijn natuurlijk ook weer typerend hulpbehoevend geweest met mede-touristen zo te zien haha ;)