Van Vancouver naar Calgary. 2 t/m 19 juni 2017

4 juni 2017 - Vancouver, Canada

Zo, eindelijk even tijd voor ons eerste reisverslag . Gisteren na een lange(9,5 uur) vliegreis veilig aangekomen in Vancouver. Direct door naar de afdeling autoverhuur waar ons slagschip al klaar stond. I.p.v. de verwachte Chevrolet stond er een wel heel erg uit de kluiten gewassen Ford voor ons klaar. Toen op zoek naar ons hotel.Dat bleek in een niet zo fijne buurt te liggen en dan druk ik me voorzichtig uit! Na enige twijfel toch besloten om in te checken omdat we , vermoeid als we inmiddels waren ook niet zoveel zin meer hadden om nog op zoek te gaan naar een ander hotel. Gelukkig bleek het bed prima en na een goede nachtrust zijn we vanmorgen al op tijd op pad gegaan om Vancouver te ontdekken. Na een wandeling in Stanley Park was het tijd voor een lunch downtown. Daarna naar Canada Place voor Fly over Canada. Een virtuele vlucht over Canada. Kort maar heel indrukwekkend. Toen de Sea bus, naar North Vancouver gepakt voor een blik op de skyline van Vancouver en een drankje op een terrasje in de zon. Morgen gaan we verkassen.

1. Dick en Kitty:
    5 juni 2017
    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en hebben haha...geslapen. Canada is een groot land dus jullie slagschip valt niet echt op. Heel veel plezier en lekker genieten.

PS Hier alles Ok
  2. Esmeralda:
    5 juni 2017
    Fijn dat jullie veilig zijn gearriveerd. Geniet van alles....btw....hoe gaat het verder met "na een wandeling in Stanley park".of is dat de begin zin van jullie volgende verslag.
  3. Kees:
    5 juni 2017
    Doe je de groeten aan generaal Van Coevorden. Tip: Victoria Island, bloemeneiland, met kans op walvissen tijdens overtocht (van ongeveer een uur).
    Veel plezier. Geniet van elke dag want voordat je het weet sta je weer op Schiphol.
  4. Desiree en Roy:
    5 juni 2017
    Fijn dat de reis goed is gegaan! We zijn benieuwd naar de rest van het verhaal!!!

Liefs,
  5. Roezz:
    5 juni 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We willen jullie een prachtige reis en veel plezier toewensen. Groetjes van Dick en Roelie
  6. Jannie:
    5 juni 2017
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Heel veel plezier geniet van dit prachtige land en een hele fijne vakantie.
    Hartelijke groeten,
    Jannie
  7. Annemarie:
    5 juni 2017
    Leuk dat jullie vakantie nu van start is gegaan. We willen nog wel graag een fotootje van het slagschip natuurlijk.
  8. Anneke:
    5 juni 2017
    Daar heb ik toch een foto van geplaatst?
  9. Geert:
    5 juni 2017
    Na vliegreis nu genieten, veel plezier . Wij hebben inmiddels ons eerste kasteel bekeken in de loire . n.l. Chambord waren we een dag zoet mee maar wel mooi .
  10. Anneke:
    5 juni 2017
    Jullie ook een hele fijne vakantie samen!
  11. Yolanda:
    5 juni 2017
    Leuk te lezen! Veilige reis morgen en geniet ervan! :)
  12. Gerda:
    5 juni 2017
    Fijn dat jullie veilig met twee benen op de grond staan. Geniet van alles, het land, de natuur, de mensen. Leuk om het op afstand mee te kunnen beleven.
  13. Leonie Ten Cate:
    5 juni 2017
    Zo jongens! Wat leuk om zo mee te kunnen kijken en wat sfeer te kunnen proeven op zo'n afstand :D fijn dat de auto bevalt, ondanks dat het een andere is dan gepland ;) die man tussen de matrassen ziet er ook wel fraai uit idd... Ben benieuwd naar het volgende hotel en omgeving! :D geniet!!
  14. Roeliedikkens.:
    Fijne vacantie,
  15. Tineke Bisschop:
    5 juni 2017
    Een hele fijne vakantie gewenst uut Grunn
  16. Kirsten en Ivo:
    5 juni 2017
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Nu lekker genieten!
  17. Willy Dalhuisen:
    6 juni 2017
    Zo leuk om met jullie mee te mogen reizen.........verheug me op alle belevenissen!
    Maak er een mooie tijd van samen, veel plezier!
  18. Hans en karin:
    6 juni 2017
    zo, vakantiegangers, al gelijk veel gezien zeg!
    en mooie kiekjes ervan.
    dus we genieten lekker mee

ko
  19. Lien van Til:
    6 juni 2017
    Hi Anneke fijn dat jullie goed aan zijn gekomen En gelukkig was het bed goed .Jullie konden fris en bijna fruitig starten Om verder te gaan.Ik ben vanmorgen bij de pijnarts geweest Ik krijg 26 juni Het infuus het is een dag op name Het heet Ketanest-infuus Ik hoop zo dat dit helpt.Maar nu wat anders ga lekker genieten tijdens jullie mooie reis!!!Groetjes liefs Lien
  20. Emmy Bakker:
    6 juni 2017
    Ziet er super uit zeg en staat je goed hoor Joop die dikke patserbak... haha. Geniet ervan en we lezen jullie avonturen wel xxx
  21. Roeliedikkens.:
    Het ga julliegoed.
  22. Ria huberts:
    6 juni 2017
    Fijn dat Jullie goed zijn aan gekomen en lekker hebben geslapen,ik geniet met jullie mee,geert en willy ook een fijne vakantie,Groetjes uit het mooie warme Egypte,Jan en Ria,ik heb jullie 2de verslag ook al gelezen,mooie pooierbak