Leaving Vancouver

5 juni 2017 - Roberts Creek, Canada

Vanmorgen al weer op tijd uit de veren en op pad voor weer een nieuwe dag. Na een mooie wandeling in de bossen bij Lynn Valley/Canyon doorgereden naar Horseshoe Bay voor de Ferry  naar Langdale. Een prachtige overtocht van ongeveer 50 minuten met uitzicht op o.a. Whistler Mountain, bekend van de Olympische ski-wedstrijden. Doorgereden naar Gibsons waar we een prima motel hebben gevonden voor de overnachting. Morgen gaan we op bezoek bij vader en moeder Berze die sinds een paar weken hier in een verpleeghuis wonen. Marcha en Ruud reizen door naar Powell River om daar bij kennissen op bezoek te gaan. Zij pikken ons donderdag weer op waarna we onze gezamenlijke reis voortzetten

1. Josette:
    6 juni 2017
    Prachtig! Zat ik maar daar en niet hier!
  2. E. Veldhuis:
    6 juni 2017
    What a big city !! Prachtig om te zien die geweldige natuur.
    Trouwens die grote bak past wel bij jullie of niet soms ? In Nederland zou je er bijna
    mee uit de toon vallen. Maar......Canada is big, dus vooruit ...........!Tot de volgende stop.
  3. Paula:
    6 juni 2017
    Wauw wat ziet dat er ontzettend mooi uit zeg! Op de foto's vind ik het al heel indrukwekkend, dan zal daar helemaal je mond open vallen geniet ervan!
  4. Dick en Kitty:
    6 juni 2017
    Wat een prachtige foto's van dit mooie land. De big car past wel in het straatbeeld. Ben wel blij dat jullie thuis niet zo'n tank hebben...het parkeren is nu soms al problematisch. Op naar het volgende leuke verhaal.
  5. Ria huberts:
    6 juni 2017
    Mooi begin van de vakantie,prachtige foto's,Canada is zeker mooi,ben benieuwd naar de reactie van de ouders van Dan,doe de groeten aan Marga en Ruud en nog heel veel plezier samen,wij genieten heerlijk in Egypte een vakantie doet een mens goed.Groetjes Jan en Ria
  6. Leonie Ten Cate:
    6 juni 2017
    Zo!! Ziet er mooi uit jongens :D mooie natuur daar, en gelukkig zijn er degelijke motels/hotels te vinden :)
  7. Daniel:
    6 juni 2017
    Bedank voor het bezoek aan mijn ouders! Veel plezir morgen.
  8. Lien van Til:
    8 juni 2017
    Hi Anneke Wat een mooie foto's Een mooie auto Joop!Het ziet er gezellig uitHad jij nog een matras besteld HA HA HA een mooie foto Ik geloof niet dat daar ook maar 1seconden op ging liggen Jullie moeten de groeten hebben van Patricia Het lijkt wellekker warm Kunnen jullie niet wat warmte deze kant op sturen.Vanmorgen was het koud Lieve Allemaal geniet er lekker van,van de natuur en van elkaar.Groetjes liefs Lien
  9. Daniel:
    9 juni 2017
    Mooi fotos van Ma en Pa...gezien de DNA overeenkomost, weet ik nu hoe het met mij straks gaat worden. Geniet van de mooi natuur maar kijk uit naar de Grizly Bearen (Joop dus). Groetjes uit Providence RI!