Gibsons naar Roberts Creek

6 juni 2017 - Roberts Creek, Canada

Vandaag, 6 juni, gingen Ruud en Marcha al op tijd op pad naar hun kennissen in Powell River, met onze koffers. Die hebben ze tegen achten al afgezet bij onze B&B in Roberts Creek. Zelf zijn wij na het ontbijt op bezoek geweest bij David en Pearl Berze. Beide zijn dik in de tachtig en kampen met de daarbij behorende kwalen.Toch konden we merken dat ze verrast waren en het bezoek op prijs stelden. Daarna gingen we met de bus naar Roberts Creek waar we lopend de B&B hebben opgezocht. Daarna geprobeerd om de eigenlijke plaats Roberts Creek te vinden. Dat viel niet mee, want we dachten dat het een behoorlijke plaats was, maar het bleek niet veel meer dan de busstop waar we al geweest waren met een restaurantje, een bieb, een café, een winkeltje en een paar huisjes. Gelukkig is de omgeving wel erg mooi....!

1. Hans en karin:
    7 juni 2017
    Wat ontzettend leuk Anneke en Joop, dat het bezoek aan pa en ma Berze door kon gaan!.
  2. Willy Dalhuisen:
    stroopwaffles from Holland...........altijd lekker!
  3. Leonie Ten Cate:
    7 juni 2017
    Dat ziet er idd leuk uit daar :D jammer dat Roberts creek een beetje tegenviel, maar gelukkig nog genoeg plekken te ontdekken ;)