Roberts Creek

7 juni 2017 - Roberts Creek, Canada

Vandaag hadden we een rustige dag  zonder al te veel verplaatsingen. Na een heerlijk ontbijt in onze B&B op pad voor een wandeling in Cliff Gilker Park. Een bijna tropisch aandoend park/bos met veel watervallen en heeeeel veel varens. Voor de lunch heerlijk fish and chips gegeten bij Sharky's. Rond 17.30 op weg naar Caroline en John die zo'n 2,5 km van onze B&B vandaan wonen. We hadden afgesproken daar naar toe te lopen maar ongeveer halverwege stond Caroline, die vanuit haar werk op weg was naar huis, ons aan de kant van de weg op te wachten. Wat was het leuk om haar en John na bijna 15 jaar weer te zien en wat was er veel om bij te praten. Ook Oliviah hun jongste dochter, inmiddels bijna 18 jaar, was thuis. Na een heerlijke maaltijd en een hele gezellige avond hebben Caroline en John ons teruggebracht naar onze B&B. Morgen komen Marcha en Ruud ons weer oppikken voor het vervolg van onze reis.

1. Lien van Til:
    8 juni 2017
    Hi Anneke en Joop Wat een mooie foto's. In het park geweldig.Het water en de varens zo mooi groen Jij hebt er wel oog voor Ook de boomstammen met hun begroeing Herkende de ouders van Dan jou ook? Wat zijn ze oud Ja ik weet wij worden allemaal oud .Wat mooi Anneke dat jullie het zo gezellig hadden Bij Dan's zuster en haar man. Ook mooie foto's op de bootWat een grote stad is Vancouver Jan komt net binnen en hij moest het wel even kwijt dat hij met een snelheid van 33 km per uur op de racefiets van Zwolle naar Meppel reed Ja dat is echt heel belangrijk Maar wat ik belangrijk vind dat jullie lekker genieten!!!
  2. Leonie Ten Cate:
    8 juni 2017
    Zo dat klinkt als een geslaagde dag :D en het ziet er ook erg gezellig uit op de foto's! Wat fijn dat jullie daar ook veel oude bekende kunnen bezoeken tijdens jullie vakantie :) prachtige natuur ook in Cliff Gilfer park!
  3. Roeliedikkens.:
    8 juni 2017
    Watt mooi dat jullie het naar de zin hebbenn
  4. Kees:
    8 juni 2017
    Tussen al die varens zag ik toch ook een bekende zwamneus (met pet). Zo te zien "are you having fun". Wij bereiden ons hier voor op onweer en regen (eindelijk), met zelfs kans op hagel. Feest!
  5. Willy Dalhuisen:
    8 juni 2017
    weer genoten van jullie belevenissen en fotoos.
    succes bij het vervolgen van jullie reis morgen samen met Marcha en Ruud, ennuh.......
    goed uutkiekn, grtjss ook van Geert