Van Roberts Creek naar Whistler

8 juni 2017 - Whistler, Canada

Toen we vanmorgen wakker werden regende het pijpenstelen. Inmiddels zijn we 9 uur verder en het regent nog steeds. Daarom vandaag niet veel foto's van het buitenleven.  Marcha en Ruud haalden ons rond 11.30 uur vanmorgen op bij onze B&B. Tot aan de ferry hadden we een lifter, een Duitse jongen die in zijn eentje 7 weken door Canada trekt. Eenmaal aan de overkant hebben wij koers gezet richting Whistler.  Na een heerlijke lunch in een stadje met de prachtige (indiaanse) naam Squamish zijn we aangekomen bij ons hotel in Whistler. Een prima kamer met een wel heel net koffiezetapparaat. We hopen dat het weer morgen een beetje opknapt, anders gaan we niet veel van de omgeving zien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marcha:
    Dat is snel
  2. Anneke:
    9 juni 2017
    Niet zo heel veel te vertellen vandaag
  3. Yolanda:
    9 juni 2017
    Aan de foto's te zien is het iig prachtig daar! En wat avontuurlijk, een lifter! :D Hopen op beter weer vandaag! Veel plezier!
  4. Roezz:
    9 juni 2017
    Hopelijk knapt het weer gauw op, wij gisteren ook hele dag regen in Engeland. Nog veel plezier
  5. Hans en karin:
    Hoi canada,
    we duimen voor beter weer voor jullie, en liefst een beetje snel.
    Caroline; is dat Dan zijn zus op de foto????
    veel plezier,
  6. Willy Dalhuisen:
    9 juni 2017
    ....dan de zuidwester maar op Anneke .
    Geniet van je keurige bakkie leut!
  7. E. Veldhuis:
    9 juni 2017
    Och, troost je met de gedachte dat het bij ons ook al de gehele dag regent !
  8. Emmy Bakker:
    9 juni 2017
    Prachtig daar hoor ! Hier regent het ook , maar mooi weer komt er aan.
    Lig jij trouwens altijd zo raar op bed Joop, zo heb ik dat niet geleerd... haha...
    Geniet er van met elkaar.
  9. Leonie Ten Cate:
    9 juni 2017
    Hahhaaha wat een geweldig feestelijke foto's! Ondanks de regen hebben jullie toch wel veel lol gehad gelukkig :D en idd, doe maar avontuurlijk, een wildvreemde lifter mee!