Van Jasper naar Canmore

14 juni 2017 - Canmore, Canada

Vandaag zijn we, anders dan de bedoeling was, terechtgekomen in Canmore in Banff National Park. Weer een prachtige rit, ditmaal over de beroemde Icefields Park Way. Als eerste stopten we bij de Athabasca Falls. Verderop een andere stop bij de Sunwapta Falls. Zo langzamerhand raken we een beetje gewend aan alle watervallen die we onderweg tegenkomen. Misschien kan ik beter zeggen dat we verwend zijn. Verderop langs de route kwamen we terecht bij de Colombia Icefields waar we een prachtig uitzicht hadden op de Athabasca Glacier. Inmiddels zijn we aangekomen in Banff National Park. Na een aantal pogingen om een overnachtingsadres te zoeken in Banff kwamen we er achter dat dat onbegonnen werk was, het was daar erg druk! We zijn toen doorgereden naar Canmore. We hebben hier een prima plekje gevonden, een appartement met 2 slaapkamers waar we waarschijnlijk de komende dagen zullen blijven. We houden jullie natuurlijk op de hoogte van de verdere ontwikkelingen!

1. Roezz:
    15 juni 2017
    Prachtige foto's, nog veel plezier !!
  2. Wijte:
    15 juni 2017
    Dacht altijd dat Canada een saai land was, dit is wel heel erg mooi.
    veel plezier verder.
  3. Roeliedikkens.:
    Mooie fotos
  4. Lien van Til:
    15 juni 2017
    Hi Anneke en Joop Wat een schitterende foto'sWat een prachtige natuur de bergen Indrukwekkend !Ook de laatste foto vond ik zo lief!!
  5. Tineke Bisschop:
    15 juni 2017
    Japanners kom je echt overal tegen, als de "onsie" maar gelukt is. Nog beren tegengekomen? Wel indrukwekkend hoor die natuur daar. Veel plezier, doe voorzichtig en tot hoors.
  6. Kees:
    15 juni 2017
    Joop nog niet zien line-dancen!!
  7. Kees:
    15 juni 2017
    Jullie hebben al veel moois gezien, maar als je Lake Louis tegenkomt toch nog maar even uitstappen.
  8. Anneke:
    16 juni 2017
    Dat line-dancen kun je ook lang op wachten, Kees !!